Hoquei sobre gel

El Puigcerdà, campió de lliga per la via ràpida (3-0)

El Club Gel Puigcerdà s’ha assegurat el títol de lliga, en imposar-se al Jaca per la via ràpida, guanyant els tres partits d’una sèrie programada a un màxim de cinc. El club ceretà arribava a casa amb la feina molt avançada, perquè es va imposar en els dos primers duels a Jaca (2-4 i 1-5) i la rematava dissabte al vespre, amb un bon ambient al pavelló de Puigcerdà. El triomf va ser clar (4-1), amb parcials de 0-0, 2-0 i 2-1.

El títol de la lliga masculina arriba el cap de setmana posterior al triomf de l’equip femení en la copa, també contra el Jaca.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció