Esports de muntanya

Oriol Cardona és quart i s’assegura el títol de la copa del món d’esprint

El banyolí ha entrat primer a meta en l’última prova de Noruega però ha estat penalitzat amb deu segons

Oriol Car­dona s’ha asse­gu­rat el títol de la copa del món d’esprint amb la quarta posició de l’última prova que s’ha dis­pu­tat a la loca­li­tat noru­ega de Tromso. El banyolí ha entrat a meta en el pri­mer lloc però ha estat pena­lit­zat amb 10 segons i ha bai­xat fins a la quarta plaça. Ot Fer­rer ha ocu­pat la sisena posició en la final.

Oriol Car­dona ha man­tin­gut la pri­mera plaça en la gene­ral d’esprint amb 575 punts, men­tre que el segon lloc l’ha ocu­pat el suïs Jon Kist­ler amb 527. Ot Fer­rer ha man­tin­gut la cin­quena plaça amb 425 punts.

En les semi­fi­nals d’aquesta dar­rera prova de Tromso han estat eli­mi­nats Marc Ràdua i Biel Pujol. En la cate­go­ria feme­nina Marta Gar­cia i Maria Costa no han superat les sèrie. En la gene­ral de la copa del món feme­nina Marta Gar­cia ha aca­bat tret­zena i Maria Costa set­zena.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.