Handbol

Quarts d’alt voltatge en la lliga contra el Bera Bera

Handbol. El KH-7 Granollers, sisè en la fase regular, afronta avui a casa el primer assalt de l’eliminatòria pel títol contra l’equip basc, tercer en el campionat

Després del sisè lloc en la fase regu­lar, el KH-7 BM Gra­no­llers afronta avui (20.30 h) con­tra el Super Amara Bera Bera l’anada dels quarts de final pel títol de lliga, una eli­mi­natòria que es resoldrà dis­sabte a Sant Sebastià (18.30 h). L’últim pre­ce­dent entre tots dos equips és molt recent, ja que es van veure les cares en la penúltima jor­nada del cam­pi­o­nat, el 26 d’abril, amb clara victòria donos­ti­arra, per 26-32. Molt més ajus­tat va ser el resul­tat del par­tit de la pri­mera volta, amb tri­omf igual­ment del Bera Bera per 31-29. El con­junt de Sant Sebastià també té molt bon record de la penúltima visita a Gra­no­llers, ja que el 16 de març hi va gua­nyar la seva ter­cera copa de la Reina con­se­cu­tiva després de vèncer el Beti Onak (30-21) en la final.

El Super Amara Bera Bera va tan­car la fase regu­lar de la lliga en ter­cera posició, amb un total de 40 punts (19-2-5), vuit més que el KH-7 BM Gra­no­llers (14-4-8). Més enllà dels números, l’equip vallesà arriba a la cita amb bones sen­sa­ci­ons després de la victòria a domi­cili con­tra el Caja Rural Aula Valla­do­lid (26-34) en l’últim par­tit del cam­pi­o­nat. El tècnic gra­no­llerí, Robert Cuesta, feia la següent valo­ració en la prèvia dels quarts de final: “Som cons­ci­ents que ens ha tocat una eli­mi­natòria molt dura, però també sabem que no hi ha cap tipus de marge d’error ni per la nos­tra part ni per la seva. Són 120 minuts en què hau­rem d’estar molt con­cen­tra­des i tenir molt clar el que volem fer en cada moment.” En la mateixa part del qua­dre, l’equip que surti ven­ce­dor d’aquesta eli­mi­natòria se les haurà amb el gua­nya­dor del duel entre el Costa del Sol Màlaga i el Rocasa Gran Canària. Per l’altra part, tran­si­ta­ran l’Atlético Guardés, el líder de la fase regu­lar, i l’Aula Valla­do­lid, i el Porriño i l’Elx.

Jornada de molts comiats

Conscients que avui podria ser l’últim partit de la temporada a casa –si l’equip queda eliminat dissabte a Sant Sebastià–, el BM Granollers farà un reconeixement a les moltíssimes jugadores que aquest curs abandonaran l’equip i que s’han anat anunciant en les últimes setmanes: Martina Capdevila, Ester Somaza, Lea Kofler, Ari Portillo, Alba Tort, Júlia Nuez, Paula Milagros, Kadidiatou Jallow i Giulia Guarieiro. En tot cas, segur que continuaran Cristina Polonio i Ona Vila, que han renovat recentment, a més de Goundo Gassama, Carla González i Clàudia Juan, amb contracte vigent. Pròximament, arribaran notícies sobre les noves incorporacions amb vista al curs vinent.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)