Més motor

SERGI CANAMASAS

PILOT DE F-2

“La pressió no m'arronsa; em motiva”

Aquest any ha lligat la temporada amb més temps que l'anterior, oi?
Sí, vaig començar a parlar amb Trident abans del test de Barcelona [a mitjan marc]. Vam tenir temps de fer les proves de Barcelona i de Bahrain. Haver pogut treballar amb temps i calma és positiu.
Ha passat gairebé un mes de la primera reunió de F-2 a Bahrain. Sense test, com es prepara en tot aquest temps?
Físicament, m'entreno cada dia, fent exercicis específics (temps de reacció, estiraments, elasticitat...) i molt de cardiovascular. Com a conducció, tinc un simulador a casa i faig molt kàrting, a Lliçà i en algun indoor. Tot el que sigui portar una màquina al límit ens fa afinar una mica el tacte. Aquest esport nostre és així: és molt tècnic, però som els esportistes que menys ens entrenem a la pista.
Quin objectiu es planteja, a Montmeló?
No ho vull dir perquè, si no, no es complirà! A casa, un sempre dona el 110%, almenys jo. No soc dels que s'arronsen amb la pressió; al contrari, m'ajuda a motivar-me i a donar el millor de mi mateix.
I més a llarg termini, què n'espera, del sisè any en la categoria d'accés a la F-1?
Aprofitar la meva experiència, desenvolupar-la i fer bons resultats.
Han notat algun canvi en la categoria, ara que la GP2 s'anomena F-2?
Tècnicament no ha canviat res; el cotxe segueix sent el mateix, és un GP2. Ara bé, sembla que amb el nou nom té una mica més de tirada mediàtica. L'altre canvi que he notat és que, per primer cop, m'han donat un passi per accedir al pàdoc de la F-1! Sembla un primer pas per integrar més la categoria en la F-1.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)