Més motor

Dani Oliveras acaba 13è en el Merzouga Ral·li

Motor. Va quedar a poc més de dues hores del vencedor, el francès Xavier de Soultrait. La setmana que ve disputarà l'Hellas Rally a Grècia

Dani Oliveras va acabar tretzè en el Merzouga Ral·li, al Marroc. El pilot de Vilablareix va acabar a 2h12:13 del vencedor de la prova, que va ser el francès Xavier de Soultrait (14h54:36). El millor resultat parcial d'Oliveras va ser el cinquè lloc que va aconseguir en la tercera etapa. L'endemà, però, va perdre gairebé 50 minuts en un control de pas. En l'última jornada va ser sisè. “La KTM ha funcionat a la perfecció i ens emportem molt bones sensacions”, va explicar després de la prova. Oliveras viatjarà ara a Grècia per disputar-hi l'Hellas Rally, que tindrà lloc entre el 23 i el 28 de maig.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció