Més motor

LAIA SANZ

PILOT

“«Que no et guanyi la Laia», deien alguns pares”

L’objectiu de la pilot és tornar a estar entre els quinze primers del ral·li Dakar, del qual diu que el nivell puja cada any més

Lamenta els comentaris masclistes que ha hagut de sentir, desitja que desapareguin les paraigüeres i celebra la presència de nenes en les curses d’iniciació

Amb la moto d’en Joan.
Tenia només quatre anys i, mentre el seu germà gran dormia, va agafar la seva Montesa Cota 25 per provar-la. Tothom pensava que era en Joan qui la duia, però no, era la Laia. La va engegar i ja no va parar. Aquella nena entremaliada ha acabat guanyant-se la vida com a pilot de trial, enduro i ral·lis, i sent campiona del món i d’Europa més vegades de les que mai hauria imaginat. I tot va començar amb la moto d’en Joan.
El trial és el que m’ha donat més, i sense el palmarès del trial no hauria pogut fer un Dakar. Però ara el ral·li m’agrada més
Els comentaris masclistes al principi afecten, però personalment em motiven per fer-ho bé i tapar alguna boca
L’objectiu és acabar el Dakar 2018 entre els 15 primers, però si ja he estat un cop en el top 10, per què no hi puc tornar?

És la dona que més vega­des –set– ha aca­bat el Dakar, 18 vega­des cam­pi­ona del món i una refe­rent del motor mun­dial. Laia Sanz (11 de desem­bre de 1985, Cor­bera de Llo­bre­gat) és una de les espor­tis­tes de més èxit de Cata­lu­nya i encara té corda per a est...

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.