Més motor

MOTOR

Di Grassi guanya una cursa històrica.

El pilot d’Audi va vèncer diumenge l’E-Prix de Zuric de fórmula E, la primera cursa de circuit disputada a Suïssa des del 1954, on fins ara havien estat prohibides. Amb Bird (DS) segon i el líder Vergne només desè, ara el francès de Techeetah encapçala la general amb 163 punts, seguit de Bird (140) i Di Grassi (101). El curs es clourà al juliol a Nova York.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció