Ral·lis

Tänak mana i Ostberg meravella en el Mil Llacs

Motor. El pilot estonià de Toyota lidera la primera etapa del ral·li de Finlàndia, però la sorpresa és el segon lloc del noruec de Citroën

Ott Tänak encapçala el ral·li Mil Llacs de Finlàndia després de la primera etapa. El pilot estonià de Toyota acumula cinc escratxs en onze trams disputats, però només avantatja Mads Ostberg de 4.3 segons. Amb tres escratxs, el pilot noruec de Citroën és la gran sorpresa de la prova, que va arribar a liderar en l’equador de l’etapa. Tercer és un altre Toyota, de Latvala, a 21.9. Pel que fa als líders del campionat, Sébastien Ogier (Ford) és sisè, a un minut, i Thierry Neuville (Hyundai), desè, a gairebé dos. Tots dos van perdre temps per haver d’obrir unes pistes de terra molt seques. El belga, a més, va fer una virolla que el va despenjar d’Ogier. Amb la bolcada de Mikkelsen, el millor Hyundai és Paddon, quart, a 36.4.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció