Ral·lis

MOTOR

Ogier vol assaltar el lideratge a Còrsega.

El francès Sebastien Ogier (Citroen C3), campió mundial els sis darrers anys, sortirà a la caça del lideratge, que ocupa l’estonià Ott Tanak (Toyota Yaris), en el Ral·li de Còrsega, la primera prova de la temporada sobre asfalt, que es disputa d’avui fins diumenge a l’illa. Tanak té 65 punts, quatre més que Ogier. El francès va guanyar la cursa el 2016 amb Volkswagen i l’any passat amb Ford.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció