MotoGP

Fausto Gresini mor després de dos mesos lluitant contra la Covid-19

El doble campió mundial de 125 cc i actualment cap de l’equip Gresini Racing tenia 60 anys

L’equip Gre­sini Racing ha con­fir­mat la mort del seu cap i pro­pi­e­tari Fausto Gre­sini després de gai­rebé dos mesos d’una intensa lluita con­tra la Covid-19. En els dar­rers dies havien sor­git infor­ma­ci­ons con­tra­dictòries sobre la seva pos­si­ble mort i avui s’ha con­fir­mat. L’equip ho ha fet ofi­cial a les xar­xes soci­als: “La noti­cia que mai haguéssim vol­gut donar i que lamen­ta­ble­ment ens veiem obli­gats a com­par­tir amb tots vosal­tres. Després de gai­rebé dos mesos llui­tant con­tra la Covid, Fausto Gre­sini ha mort, pocs dies després de com­plir 60 anys. #Cia­o­Fausto”. En l’equip Gre­sini Racing hi com­pe­teix el tor­tosí Jeremy Alcoba en la cate­go­ria de Moto3.

Fausto Gre­sini va començar a com­pe­tir en el mun­dial de 125 cc l’any 1983. El seu pri­mer títol mun­dial va arri­bar l’any 1985 i al 1987 va acon­se­guir el segon. Els seus duels amb Aspar van ser èpics. Va estar pilo­tant fins l’any 1994 i després va acon­se­guir molts èxits com a pro­pi­e­tari d’equip. En aquesta tem­po­rada 2021 n’hi haurà tres amb el seu nom, des de la cate­go­ria reina fins a Moto3.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)