Fórmula 1

Àlex Palou provarà la nova publicitat digital de Mclaren que canvia amb el monoplaça en pista

El pilot català la portarà en el seu debut en els entrenaments lliures del GP dels Estats Units

Àlex Palou, que disputarà els entrenaments lliures 1 del GP dels Estats Units amb McLaren, serà l’encarregat d’estrenar la revolucionaria publicitat que l’escuderia britànica provarà en aquest gran premi. Es tracta d’una publicitat digital que va canviant i es mou mentre els monoplaces estan a la pista disputant els entrenaments. Els patrocinadors aniran canviant en dues pantalles al voltant de la cabina dels pilots. McLaren i l’empresa britànica Seamless Digital van anunciar un acord plurianual perquè els seus monoplaces portin aquesta publicitat digital.

Per ara aquesta tecnologia s’aplicarà en les sessions lliures del divendres el que queda de temporada i s’iniciarà en aquest gran premi a Austin, i el pilot català el portarà en el seu debut en la Fórmula 1.

Louise McEwen, directora executiva de marca y màrqueting de McLaren Racing, ha explicat: “Poder rotar diferents marques als nostres cotxes és un canvi de joc en aquest espai i estem ansiosos per veure l’impacte que això té a la indústria en general”. Mark Turner, fundador i director executiu de Seamless Digital, considera que: “representa el següent pas en el futur del màrqueting dels esports del motor”. De moment es farà en els entrenaments, però es pot ampliar en un futur a les curses i les marques podran escollir si volen aparèixer a la sortida, en una aturada en el box, en l’última volta o al creuar la línia de meta del gran premi.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)