Dakar

Sébastien Loeb guanya la quarta etapa consecutiva en cotxes en el Dakar

El francès Sébas­tien Loeb (Bah­rain) ha estat avui el ven­ce­dor de l’onzena etapa del Dakar dis­pu­tada entre Shay­bah i Empty Quar­ter Marat­hon, amb un tram espe­cial de 274 quilòmetres i un d’enllaç de 153 quilòmetres, i suma el seu quart tri­omf seguit i la cin­quena victòria en l’edició 45a del raid. Els pilots tra­ves­sen un desert mas­todòntic i molt temut per la població local per les seves con­di­ci­ons extre­mes i que pros­se­guirà demà i no poden rebre assistència tècnica. El qatarià Naser Al-Attiyah (Toyota), que es dedica a con­tro­lar la prova sense ris­cos i que avui ha estat cinquè a 6:42, manté el lide­ratge sòlid amb un marge d’1h21:04 sobre el bra­si­ler Lucas Moraes (Toyota) i d’1h30:41 sobre Loeb. El segon de l’etapa d’avui ha estat el francès Guer­lain Chic­he­rit (GCK Motors­port) a 2:16 i ha com­ple­tat el podi el suec Mat­tias Ekström (Audi) a 2:26. El copi­lot d’Igua­lada Armand Mon­leon i el polonès Jakub Przy­gonski (Mini) han estat onzens i son 23ns en la gene­ral. L’argentí Juan Cruz Yaco­pini i el copi­lot de Vila­bla­reix Dani Oli­ve­ras (Toyota) han estat dot­zens i ocu­pen la setena posició en la gene­ral.

Farrés perd una hora

En SSV, el copi­lot de Canya­mars Oriol Mena i el pilot lituà Rokas Baciuska (Can-Am) han gua­nyat l’etapa amb 3h25:13 i segon ha estat un altre copi­lot català, Oriol Vidal –Llam­bi­lles– al cos­tat del polonès Erik Goc­zal (Can-Am). La mala notícia ha estat que el pilot de Man­resa esta­blert a Man­lleu Gerard Farrés (Can-AM), al cos­tat del seu copi­lot Diego Ortega, que era ter­cer en la gene­ral i encara optava al títol, ha cedit gai­rebé una hora (59:42) i bai­xen al cinquè lloc de la gene­ral a 1h06:29. Una ava­ria mecànica en l’elec­tro­ven­ti­la­dor posa fi a les aspi­ra­ci­ons del sub­campió de l’any pas­sat.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)