Editorial

L'EDITORIAL

La resposta de campió del Barça

El Barça ha recuperat
el pols amb determinació
i serà campió dissabte si venç al camp del Granada, que ja està salvat

El Barça va gole­jar ahir sense con­tem­pla­ci­ons l'Espa­nyol en un derbi còmode i seguirà depe­nent exclu­si­va­ment de si mateix en l'última jor­nada per gua­nyar la lliga. L'equip de Luis Enri­que va dila­pi­dar un avan­tatge con­sis­tent en una fase de dub­tes que va per­me­tre entrar de ple en la lluita pel títol als dos equips de Madrid, però ha recu­pe­rat el pols amb deter­mi­nació i serà campió si venç dis­sabte vinent al camp del Gra­nada, que ja està sal­vat. Faci el que faci el Madrid a Ria­zor. L'Atlético de Madrid es va estim­bar ahir con­tra el Lle­vant, un equip des­cen­dit, en un esce­nari, el Ciu­tat de València, maleït per al seu tècnic Cholo Sime­one i queda matemàtica­ment exclòs.

Des que va per­dre con­tra el València al Camp Nou (1-2) tot i haver fet mèrits per haver-se endut el par­tit, el Barça s'ha arro­man­gat i enca­dena amb fer­mesa qua­tre victòries con­se­cu­ti­ves. En aquest tram, ha mar­cat 21 gols i no n'ha encai­xat cap, un símptoma inequívoc que l'equip s'ha refet amb ente­resa. El Barça torna a ser un bloc fia­ble en tas­ques defen­si­ves i té al davant el tri­dent, el millor trio de davan­ters del món. Ahir van fer qua­tre dels cinc gols. L'altre el va mar­car Rafinha en un regal del por­ter de l'Espa­nyol Pau López. Mal­grat la gole­jada i haver fet un par­tit fluix, l'equip de Cons­tan­tin Galca, per la seva banda, va sege­llar la per­manència que ja tenia pràcti­ca­ment a la but­xaca.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.