Informació, opinió i anàlisi
Programació TV3
06.00
Notícies 3/24
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 425'
13.05
Polònia
Carles Puigdemont s'enfronta, una vegada més, al Jutge Negre Llarena, després de la seva detenció a la frontera italiana. Per fer-ho, ha de desembeinar l'espasa per lluitar davant els atacs de la justícia espanyola i les euroordres. A més, Jordi Puigneró, Jordi Sànchez i Gonzalo Boye aprofiten per dediicar-li una cançó a ritme de Los Chichos, com si fos el Vaquilla o, en aquest cas, el Tofilla. Més tard, amb motiu de ll'augment del preu de la llum, que no para de batre rècords, la ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera, rep la visita del director del Llibre Guinness dels Rècords i alguns dels seus personatges més emblemàtics.
Altres
Durada: 45'
13.50
APM? Extra
El programa mostra quin és el resultat de barrejar el piromusical de la Mercè amb els botellons. A més, Xavier Graset és el protagonista de Ho està petant, l'espectador veu la lluita periodística que s'està lliurant per cobrir l'erupció del volcà a La Palma, i el programa cuina amb els millors cuiners de TV3.
Altres
Durada: 40'
14.30
Telenotícies migdia
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 75'
15.45
Tarda de cine: Assassinats a l'abadia de Rouen
El capità Didier Mège torna a la seva ciutat natal, Rouen, al costat del seu pare, que està molt malalt. Poc temps després, el cadàver d'un home és trobat a l'atri de l'abadia. Didier queda ràpidament intrigat per la posició del cos, que li recorda un vitrall fet pel seu avi.
Pel·lícules
Durada: 110'
17.35
Tarda de cine: Fals culpable
La Louise ha tingut una aventura d'una nit amb un desconegut. L'endemà s'acomiada d'ell sense intenció de tornar-lo a veure, però ell pretén començar una relació formal amb ella. Arran de la negativa de la Louise, el noi, cada vegada més obsessionat amb ella, comença a assetjar-la.
Pel·lícules
Durada: 125'
19.40
No tenim vergonya
El programa fa un repàs dels 35 anys de TV3 i, des d'un altre punt de vista, rememora algunes de les situacions viscudes al llarg de la història de la televisió pública de Catalunya. En 35 anys hi ha hagut temps per a tot, i molts moments que ja estaven oblidats despertaran sensacions viscudes fa 10, 20 o 30 anys.
Altres
Durada: 15'
19.55
Atrapa'm si pots
Programa de preguntes i respostes que convida l'espectador a participar des de casa seva.
Altres
Durada: 65'
21.00
Telenotícies vespre
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 65'
22.05
30 minuts
Inclou Buscant la sortida
Altres
Durada: 50'
22.55
Germans
Emissió dels capítols 1.1 i 1.2.
Sèries
Durada: 100'
00.35
La comunitat
Ciutats futur
El programa reflexiona sobre el futur de les ciutats. Fins ara, l'ONU preveia que el 68% de la població mundial seria urbana el 2050. Però no se sap si el distanciament social serà una mesura temporal o canviarà radicalment la manera en què la societat interactua i es mou pels entorns urbans. La popularització del la feinall en remot que ha nascut en el context de la pandèmia provocada per la Covid-19 també pot canviar molt la configuració de les ciutats. L'espai parla, entre altres, amb l'arquitecte Vicente Guallart, que ha guanyat recentment el concurs internacional promogut pel govern xinès per construir la nova àrea de Xiong'an, a 100 quilòmetres de la capital Pequín, el primer projecte urbanístic pensat per a l'era post-COVID-19.
Altres
Durada: 35'
01.10
Pel·lícula: La Pantera Rosa (1963)
La seductora princesa Dala arriba amb la seva preciosa pantera rosa, una joia magnífica en forma de felí, a un elegant hotel, on coneix l'amable Sir Charles. Però sota l'aparença inofensiva de l'home s'hi oculta un lladre despietat. Per impedir que l'astut lladre se surti amb la seva, hi intervé l'inspector més maldestre de la policia francesa, el famós Jacques Clouseau.
Pel·lícules
Durada: 110'
03.00
Notícies 3/24
Espai dedicat a la informació d'actualitat.
Informatius
Durada: 60'
04.00
Rumba a l'estudi
Els Pali.
Espai musical.
Altres
Durada: 60'
05.00
Folc a l'estudi
Aubades.
Espai musical.
Altres
Durada: 60'