Fontajau s’ha quedat petit
El Girona-Barça té les entrades exhaurides des que es van posar a la venda a principi de curs i només hi ha les alliberades pels abonats
La fal·lera per formar part de la històrica primera temporada del Bàsquet Girona a l’ACB va fer que els abonaments per a la temporada del debut s’esgotessin en 24 hores l’estiu passat i, per al partit que obre la segona volta, demà contra el Barça (20.45 h); les entrades que el club posava a la venda també a principi de curs s’esgotaven en un tres i no res. La visita del conjunt blaugrana fa que creixi la demanda, però l’oferta es limita a les localitats que puguin alliberar els abonats –hi ha temps fins a l’inici del partit, però un cop es fa no hi ha marxa enrere–, que apareixen al lloc web del club a mesura que estan disponibles. I també l’expectació perquè la mateixa entitat avança l’obertura de portes, que serà una hora i mitja abans del salt inicial.
El debut en la lliga contra el Madrid va aplegar 5.000 espectadors a Fontajau, que queda petit perquè en vuit partits, a banda dels tres disputats en diumenge a l’hora de dinar, només en el del 19 de novembre contra el Gran Canària (4.893) no es va arribar a les cinc mil persones –4.648 contra el Breogán quan l’equip es va posar 2-8 és el mínim–. El sostre, en els dos últims partits del conjunt d’Aíto, aquest 2023, contra el Joventut (5.191) i el Bilbao (5.181).
Iniciatives
El de demà serà el primer partit en què es du a terme la recollida solidària de roba. Una acció englobada en Compromís vermell i que anima els aficionats a entregar roba en desús, que estigui en bon estat perquè l’objectiu és que es pugui reaprofitar, deixant-la en el lloc indicat al costat de la botiga. Es tracta d’una iniciativa d’Ecosol, empresa de Càritas Diocesana de Girona. El projecte genera llocs de treball social a través del reciclatge tèxtil i té nombrosos beneficis perquè promou l’economia solidària, ofereix un destí ètic a les peces de roba, fomenta el consum responsable i afavoreix el medi ambient.
Una altra iniciativa és la que ha sorgit al llarg de la setmana a les xarxes socials. Diferents aficionats del Bàsquet Girona i el grup d’animació Els Engaviats promouen, amb el suport del club, que la gent assisteixi a la cita vestida de vermell.
LA DADA
Notícies relacionades
Publicat a
Notícies
Dimecres,7 juny 2023