Espanyol

L’Espanyol impulsa una campanya d’abonaments centrada en els infants

L’entitat blanc-i-blava porta unes setmanes treballant de valent per girar full ràpidament del mal regust que va deixar el darrer curs i centrar tots els esforços en buscar solucions de cara al proper. En plena operació sortida de jugadors, l’Espanyol ha fet un parèntesi per apel·lar directament als aficionats presentant la campanya d’abonaments de la temporada 2022/23 al RCDE Stadium.

“Què veus quan veus un nen pel carrer amb la samarreta de l’Espanyol?”, pregunta el vídeo promocional, protagonitzat per infants de diverses edats. “Jo veig algú aprenent a resistir, a aguantar el dolor, la decepció, la burla. Aprenent a entendre a que no tothom pensa igual”, relata una veu anglòfona parlant català, aposta que no s’acaba d’entendre ja que el missatge està adreçat a l’aficionat local.

Sigui com fos, els més petits de la casa són els grans beneficiats d’aquesta campanya i és que per cada carnet infantil (fins els 15 anys), el club es compromet a regalar-ne un altre. “Són el futur del futbol i del club. Tots hem sigut nens, busque vincular aquest sentiment que tots portem dins”, ha explicat Mao Ye, director general de l’Espanyol, en l’acte de presentació.

Els preus de tots els abonaments continuen congelats des del 2019 i també es mantenen els descomptes, per exemple, de família, de ser penyista, de pensionista, de la graderia d’animació i per estar en situació d’atur o similar. A més, el club destinarà el 5% de l’import total a projectes solidaris propis i a d’altres compartits amb alguns ajuntaments.

Omplir el RCDE Stadium, que té una capacitat per a 40.000 persones, és una assignatura pendent des que es va inaugurar l’estadi l’any 2009, però és que a la passada temporada es va batre el trist rècord d’haver registrat la pitjor assistència de la seva història, amb una mitjana de 17.352 espectadors per partit, superant els números negres de la segona temporada de Quique Sánchez Flores.

Només els partits contra el Barça (2-2), el Madrid (2-1) i el Sevilla (1-1) van superar les 20.000 entrades. És cert que alguns enfrontaments van patir limitacions d’aforament pel covid, però aquest descens no es va produir en altres clubs amb perfils similars de la lliga espanyola. Per la seva banda, l’aficionat periquito es queixa que els horaris dels partits no són els més compatibles.

Per tant,a més dels descomptes i beneficis per ser soci-abonat, el seguidor periquito haurà de veure’s motivat amb les gestions que continuï fent el club al llarg de l’estiu de cara a confeccionar la plantilla final per al curs vinent i així aconseguir enganxar-se de nou. La nova etapa de l’Espanyol començarà el 5 de juliol i estarà liderada pel tècnic Diego Martínez.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)