3a divisió FEF

La Muntanyesa torna a 3a FEF i rellevarà la Guineueta, que baixa

La tem­po­rada d’algu­nes cate­go­ries com la 3a divisió FEF i la 1a cata­lana comença a arri­bar al seu desen­llaç i aquest cap de set­mana ja es van viure les pri­me­res con­seqüències, que afec­ten a clubs de la ciu­tat de Bar­ce­lona. I és que la Mun­ta­nyesa, un any després de per­dre la cate­go­ria, tor­narà a la 3a divisió FEF després de sege­llar matemàtica­ment l’ascens aquest cap de set­mana, men­tre que la Gui­ne­ueta, que debu­tava a la cate­go­ria després de l’ascens del curs pas­sat, tor­narà a 1a cata­lana després de con­su­mar dis­sabte el des­cens de cate­go­ria.

Amb el cap ben alt

La Gui­ne­ueta no ha pogut man­te­nir la cate­go­ria, però ho ha inten­tat fins el final tot i que sem­pre ha estat en posi­ci­ons de des­cens. En les últi­mes jor­na­des els bar­ce­lo­nins han mos­trat la seva adap­tació a la cate­go­ria i han estat capaços d’enca­de­nar tres jor­na­des sense per­dre empa­tant a camps difícils com els del Vila­franca o el Man­resa i gua­nyant el Figue­res a casa, però no ha estat sufi­ci­ent.

El més fort

Per la seva banda la Mun­ta­nyesa ha aca­bat sen­ten­ci­ant el grup 1 de 1a cata­lana a falta de les dues últi­mes jor­na­des, i és que després de gole­jar ahir el Llefià (5-0) li treu vuit punts al segon, el Llo­ret. Els bar­ce­lo­nins han domi­nat la lliga amb ma de ferro, i és que després d’una ratxa de cinc par­tits sense gua­nyar a l’inici de lliga, que va pro­vo­car la des­ti­tució de Cal­deré, la Mun­ta­nyesa enca­dena 16 jor­na­des sense per­dre en les que ha acon­se­guit 12 victòries.

La plan­ti­lla va cele­brar ahir l’ascens amb una rua amb bus pels car­rers del barri.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.