1a divisió

El comitè tècnic d’àrbitres respon amb contundència LaLiga

El comitè tècnic d’àrbi­tres (CTA) de la fede­ració espa­nyola de fut­bol (FEF) ha emès un comu­ni­cat ofi­cial en què ha vol­gut res­pon­dre LaLiga després de reco­llir un seguit d’acu­sa­ci­ons per part de diri­gents de la com­pe­tició. Con­cre­ta­ment, acu­sen Luis Gil, direc­tor de Com­pe­ti­ci­ons de la Lliga, de difon­dre un vídeo on, segons el comu­ni­cat, “vol asse­nya­lar i ridi­cu­lit­zar actu­a­ci­ons arbi­trals” i que denun­cia que no és la pri­mera vegada: “és una mos­tra més de l’interès de la Lliga en gene­rar un clima irres­pi­ra­ble cap al nos­tre col·lec­tiu, sem­brar el dubte sobre les nos­tres deci­si­ons i menys­prear la pro­fes­si­o­na­li­tat arbi­tral”, ha reco­llit l’escrit publi­cat a la pàgina ofi­cial de la FEF espa­nyola.

En un comu­ni­cat fir­mat pels àrbi­tres de pri­mera i segona divisió, el Comitè demana res­pecte i pro­fes­si­o­na­li­tat cap a tots els seus col·legi­ats. A més a més, el con­junt arbi­tral ha apro­fi­tat el comu­ni­cat per infor­mar que el CTA no designa els àrbi­tres, sinó que és el CACP (Comitè de desig­nació), on hi ha un mem­bre de la FEF, un de la Lliga i un de desig­nació comú. El comu­ni­cat ha vol­gut dei­xar clar que els àrbi­tres tenen total auto­no­mia res­pecta la Lliga i els seus clubs. Fet que deixa la pilota a la teu­lada de la Fede­ració i els seus diri­gents. Un cop d’auto­ri­tat que també va enca­mi­nat cap a l’opinió pública.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.