Més futbol

Nou comunicat de la federació espanyola contra Jenni Hermoso

Després del comunicat de la passada matinada en què atacava a totes les futbolistes que renunciaven a jugar amb la selecció espanyola, la federació espanyola de futbol ha tornat a carregar contra Jenni Hermoso.

Aquest cop ho ha fet responent directament el comunicat que la jugadora madrilenya va emetre de forma personal. La federació afirma que Jenni “menteix en totes les afirmacions que formula en contra del president, com tindrem ocasió d’acreditar en el moment oportú”. A més, l’organisme expressa que disposa d’informes i peritatges que acrediten les afirmacions de Rubiales, que va dir que el petó era mutu i consentit. La federació assegura que exercirà “les corresponents accions legals contra aquelles persones que estan falsejant la realitat i cometent delictes molt greus”.

La federació esmenta unes declaracions de Jenni Hermoso després de guanyar el mundial en què explicava que el petó era una “anècdota sense transcendència”, assegurant que és “incomprensible” que ara qualifiqui el petó com un “abús”. També parla d’un vídeo que la madrilenya va penjar a les xarxes en què assenyalava que havia autoritzat el petó, si bé el cert és que en el vídeo, la mateixa Jenni Hermoso assegurava que no li havia agradat i que l’havia agafat per sorpresa. “Mira’m a mi! Què faig?”, deia la davantera.

La federació carrega de nou contra Jenni, assegurant que ha estat “abduïda” pel sindicat FUTPRO i que per això menteix i es contradiu. Finalment, tanca el comunicat reiterant les paraules de Rubiales. “El pico va ser consentit”.

Canvi en el càrrec

La federació ha emès un altre comunicat en resposta a la suspensió de la FIFA a Luis Rubiales. El vicepresident adjunt a la presidència, Pedro Rocha Junco, assumeix la presidència interina mentre es tramita l’expedient disciplinari. També assegura que Rubiales es defensarà legalment contra tots els òrgans competents, que confia en les instàncies de la FIFA i que podrà començar la seva defensa.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció