3a divisió FEF

L’Olot ja campió rep l’Escala, que lluita pel play-off

3a divisió FEF El Municipal d’Olot acollirà aquesta tarda (17 h) l’últim duel gironí de la temporada, aquest cop entre Olot i l’Escala

Quan fal­ten tres jor­na­des per aca­bar el curs, arriba l’últim duel gironí de l’any. Amb un Olot ja pro­cla­mat campió i amb l’Escala llui­tant pel play-off, el Muni­ci­pal d’Olot viurà una bona tarda de fut­bol avui que és fes­tiu (17 h).

L’Escala arriba al Muni­ci­pal amb totes les opci­ons d’entrar a la pro­moció d’ascens. Empa­tats a 45 punts amb el Prat, que marca la cin­quena posició, l’última que juga­ria el play-off. Els homes d’Aday Benítez són el con­junt més gole­ja­dor de la cate­go­ria (50), però també el més gole­jat (51). Els anxo­vencs com­pe­ti­ran con­tra un Olot que ja és campió, però que vol aca­bar la tem­po­rada amb els millors números pos­si­bles, i cele­brar davant la seva afició el títol i l’ascens.

Els olo­tins, per con­tra, són l’equip menys gole­jat havent encai­xat només 18 gols. I són el ter­cer més gole­ja­dor per dar­rere, jus­ta­ment, l’Escala i, en segon lloc, l’Hos­pi­ta­let.

En l’anada al Nou Mira­mar, els dos equips giro­nins van fir­mar tau­les amb un 2-2 amb doblet de Marc Mas i, després, remun­tada dels anxo­vencs amb un gol de Xume­tra i un de Pime.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.