Sabadell

L'objectiu ara, la comarca

Sabadell. El conjunt arlequinat s'ha decidit a atrapar un públic potencial d'un milió de persones, que correspon actualment a tota la demarcació del Vallès Occidental

Al Sabadell li costa Déu i ajuda trobar socis. La seva massa social va baixar un 10% respecte a la temporada del retorn a segona A i la imatge que ofereix sovint la Nova Creu Alta és desoladora. El repte social al qual s'enfronta el nou consell d'administració és majúscul: solucionar a poc a poc un mal endèmic de tot el futbol català, la poca afluència de públic. I a l'estadi creualtenc aquest problema s'accentua especialment pel fet de ser futbol professional i pel radi de públic al qual, tot i el barcelonisme, pot arribar. Perquè el conjunt arlequinat no només té una de les ràtios més baixes de tota la segona divisió en relació amb la població de la ciutat i el nivell de socis (poc més d'un 1% de la població és sòcia), sinó que, a més, té un públic potencial a tota la comarca al qual no ha aconseguit arribar.

Precisament aquest és l'eix de la futura campanya de socis. “Volem obrir el club a la ciutat, però també a la comarca, a la seva àrea d'influència, xifrada aproximadament en un milió de persones”, deia ahir en la presentació del vídeo de la campanya Josep Samper. L'encarregat de l'àrea de màrqueting també va confirmar diverses accions entre les quals hi ha portar la marca CE Sabadell per aquestes poblacions amb l'autocar oficial: “Hem preparat una petita gira perquè tothom sàpiga els nostres preus, i que ens volem convertir en la referència futbolística de la comarca.” El desafiament, doncs, és molt gran perquè al Centre d'Esports fins ara li ha costat penetrar en molts dels barris de la seva pròpia ciutat (el gruix de socis està centrat en pocs), i ara vol connectar amb ciutats com ara Terrassa, Santa Perpètua, Sant Cugat o Rubí.

POCA AFLUÈNCIA

La massa social va baixar un 10% respecte a la temporada del retorn a segona A

L'entitat tindrà uns 250 socis de Tòquio

L'obertura i l'atenció que el club li prestarà a moltes de les localitats que formen el cinturó del Vallès Occidental no es quedarà aquí. La campanya de socis també inclou aquells que vinguin des del Japó, d'on, tal com va confirmar el director general del conjunt arlequinat, Xavi Monclús, arribaran uns 250 socis toquiotes. Aquest grup de socis farà eixugar una part del dèficit social de la temporada passada, en què el Sabadell va perdre 400 socis, i situa l'objectiu numèric en els 3.700 abonats. “Estaríem contents de repetir la xifra de la temporada passada, tot i que ens agradaria arribar als 4.000”, va sentenciar el gerent.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)