Internacional

El Barça sabrà dissabte qui és el campió de Sud-amèrica

Hoquei patins. El vencedor del torneig serà el rival en la copa Intercontinental

El Club Ciu­dad de Bue­nos Aires és aquesta set­mana la seu del cam­pi­o­nat sud-ame­ricà de clubs d'hoquei sobre patins que deter­mi­narà el rival del Barça Lassa en la copa Inter­con­ti­nen­tal. Els blau­grana són els vigents cam­pi­ons de la com­pe­tició, ja que van der­ro­tar l'any pas­sat al Palau a par­tit únic el Petro­le­ros de Men­doza. El cam­pi­o­nat sud-ame­ricà s'ha endar­re­rit molt enguany i ara no serà fàcil tro­bar la fórmula per jugar la Inter­con­ti­nen­tal aquesta tem­po­rada. El Barça va pagar el vol als argen­tins l'any pas­sat per poder gua­nyar el títol i ara teòrica­ment hau­ria de fer el mateix, amb la difi­cul­tat logística que com­porta no saber el rival fins aquest dis­sabte.

El cam­pi­o­nat sud-ame­ricà el juguen 15 equips divi­dits en qua­tre grups i els favo­rits són els clubs argen­tins, amb el Petro­le­ros, el Casa d'Ita­lia, el Cen­tro Valen­ci­ano, el CA Unión, el CCBA i el Club Atlético Hura­can. També juguen el cam­pi­o­nat, sobre el qual hi ha una gran desin­for­mació, equips bra­si­lers, uru­gua­ians i colom­bi­ans. El club blau­grana té cinc copes inter­con­ti­nen­tals. L'altre equip català que la té en la vitrina és el Reus, campió el 2010 con­tra el Petro­le­ros.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)