Dakar

Al-Attiyah guanya i els seus tres grans rivals tenen greus problemes

Peterhansel pateix un accident i es retira, Sainz també s’accidenta i Rajhi té problemes mecànics., tot dos intenten continuar

Nas­ser Al-Attiyah (Toyota) ha gua­nyat la seva ter­cera etapa del Dakar en aquesta edició, la segona con­se­cu­tiva. El qatarià ha com­ple­tat una jor­nada molt pro­fi­tosa de cara a la gene­ral, ja que els seus tres per­se­gui­dors han tin­gut pro­ble­mes i ha ampliat el seu avan­tatge sobre el segon que ara és el sud-africà Henk Late­gan (Toyota) a 1h06:50. Reva­li­dar el tri­omf de l’any pas­sat està en les seves mans.

El segon clas­si­fi­cat fins ara en la gene­ral, el francès Stéphane Peter­han­sel (Audi) ha aban­do­nat després de tenir un acci­dent en el km 212. El seu copi­lot Edo­uard Bou­lan­ger s’ha fet mal a l’esquena i ha estat eva­cuat a un hos­pi­tal. A menys de cent metres Car­los Sainz i el copi­lot de Ripo­llet Lucas Cruz –quarts de la gene­ral–, també s’han acci­den­tat i han hagut d’espe­rar a les assistències per repa­rar l’Audi. El sau­dita Yazeed Al Rajhi (Toyota) –ter­cer de la gene­ral–, ha tin­gut pro­ble­mes mecànics, una quin­zena de quilòmetres més enda­vant. Tots tres esta­ven entre els qua­tre pri­mers, jun­ta­ment amb Nas­ser Al-Attiyah, quan han tin­gut els pro­ble­mes.

El qatarià ha con­tro­lat l’etapa en els dar­rers quilòmetres i ha gua­nyat amb 3:29 de marge sobre Sebas­tien Loeb (BRX) i 8:52 res­pecte Henk Late­gan, que ha aca­bat ter­cer.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.