Barça

Primer cop d’autoritat

Contundent. El Barça tricampió torna a la competició amb una golejada contra el Granadilla en el debut de Jonatan Giráldez a la banqueta

Barça 5 Granadilla 0

BARÇA:Paños; Marta Torrejón, Irene Paredes, Mapi León, Crnogorcevic (Melanie, 65’); Patri Guijarro, Aitana (Clàudia Pina, 72’), Alèxia Putellas; Graham (Martens, 65’), Mariona (Rolfö, 72’) i Bruna Vilamala (Oshoala, 65’).UD GRANADILLA TENERIFE:Aline Reis; Aleksandra, Sara (María Estella, 46’), Patri Gavira, Pisco; Natalia Ramos, Claire Falknor (Doblado, 46’), Sandra Hernández (Paola Hernández, 77’); Blom (Beattie, 77’), Mari Jose i Martín-Prieto.GOLS:1-0 (32’) Bruna Vilamala. 2-0 (35’) Bruna Vilamala. 3-0 (54’) Alèxia Putellas. 4-0 (68’) Patri Guijarro. 5-0 (81’) Clàudia Pina.ÀRBITRE:Alicia Espinosa Ríos.PÚBLIC:2.011 espectadors.

El retorn del Barça tri­campió comença amb la mateixa fer­mesa que va mos­trar l’equip la tem­po­rada pas­sada. En el pri­mer par­tit de lliga, i amb 2.011 espec­ta­dors amb ganes de gau­dir a les gra­de­ries de l’estadi Johan Cruyff, l’equip blau­grana va ofe­rir un pri­mer cop d’auto­ri­tat con­tra un Gra­na­di­lla que hi va posar ordre i dis­ci­plina, però que va sucum­bir a l’empenta de les cam­pi­o­nes, que van tenir en la jove oso­nenca Bruna Vila­mala una de les notícies més agra­da­bles.

En la seva estrena a la ban­queta, Jona­tan Giráldez va fer debu­tar en com­pe­tició ofi­cial Irene Pare­des, que va for­mar amb Mapi León una pare­lla de cen­trals sòlida –Rolfö, par­ti­ci­pant en els Jocs, va entrar en la segona part–. Va ser pre­ci­sa­ment l’exju­ga­dora del PSG qui va fer la pri­mera rema­tada, en el refús d’una falta. L’únic ensurt al dar­rere va ser en una falta d’entesa entre Mapi León i Paños que hau­ria pogut cos­tar el 0-1 (12’).

Amb pressió i arri­ba­des cons­tants a l’àrea, les blau­grana van acu­mu­lar oca­si­ons clares –Aitana, Alèxia, Patri– però va ser Bruna qui va obrir la llauna. El gol va arri­bar a par­tir d’una gran acció d’Aitana, amb con­trol ori­en­tat i pene­tració a l’àrea fins a assis­tir l’oso­nenca (32’). Només tres minuts més tard, la jove davan­tera va mar­car el segon, en rebre la pas­sada de Mari­ona i defi­nir amb qua­li­tat i tran­quil·litat (35’). Poc abans del des­cans, en una de les arri­ba­des a l’àrea, les visi­tants van recla­mar un penal a Martín Pri­eto.

Només de començar la segona part, la ins­pi­ració d’Aline va sal­var el Gra­na­di­lla de rebre el ter­cer, pri­mer en un xut de Gra­ham (48’) i en una bona acció de Mari­ona (50’). No va poder evi­tar, però, el d’Alèxia Pute­llas, que va reco­llir molt atenta una pilota dins l’àrea (54’). El fet més estrany va arri­bar poc després, amb un penal ine­xis­tent d’Aline a Bruna que Espi­nosa Ríos va asse­nya­lar però que ella mateixa va rec­ti­fi­car després d’escol­tar les pro­ta­go­nis­tes de l’acció.

Amb el con­junt de Tene­rife ja sense esma per pro­gres­sar més enllà del mig del camp, va arri­bar el 4-0 després d’un córner, amb pen­ti­nada d’Alèxia al pri­mer pal i rema­tada de Patri Gui­jarro al segon (68’). Rolfö hau­ria pogut debu­tar amb gol, però la seva rema­tada es va esta­ve­llar al pal (79’). Sí que es va mos­trar ins­pi­rada Clàudia Pina, que va neces­si­tar ben poca estona al ter­reny de joc per estre­nar el seu compte i cer­ti­fi­car el repòquer.

PROTAGONISTA

Bruna Vilamala, aposta a la punta d’atac, marca els dos gols de la primera meitat

FITXATGES

Irene Paredes és titular al darrere amb Mapi León i Rolfö debuta en la segona part
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)