Barça

Avancen les obres a l’entorn del Camp Nou

El Barça, de la mà de les ins­ti­tu­ci­ons i enti­tats per­ti­nents, con­ti­nua tre­ba­llant per desen­vo­lu­par les actu­a­ci­ons rela­ti­ves a la modi­fi­cació del pla gene­ral metro­po­lità i ha donat per aca­ba­des les obres d’urba­nit­zació del car­rer Menéndez i Pelayo, en el tram comprès entre l’avin­guda de Joan XXIII i el car­rer Martí Franquès.

L’Ajun­ta­ment, el veïnat i el Barça bus­ca­ven crear un gran espai obert al vol­tant de l’estadi i eli­mi­nar la tanca exte­rior i els des­ni­vells, a més de reno­var i ampliar els car­rers per reor­de­nar l’accés rodat i de via­nants.

Entre els pro­pers pas­sos en el pro­jecte d’urba­nit­zació està pre­vis ini­ciar una segona fase d’obres des de l’accés 5 del Camp Nou fins a la rotonda que con­necta amb el car­rer d’Arísti­des Mai­llol. Les actu­a­ci­ons se cen­tra­ran en un nou traçat amb vore­res amples, un car­ril bici i calçada per a tres car­rils de cir­cu­lació. A més, el Barça cedirà a l’Ajun­ta­ment l’espai del solar de l’equi­pa­ment espor­tiu al CEM Arísti­des Mai­llol.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)