El Barça torna a les arrels amb la nova pell d’aquesta temporada
El club presenta la primera equipació per la 2024/25 amb una samarreta amb dues úniques franges, la meitat blava i la meitat grana, amb una màniga de cada color i l’escut al centre
El Barça ha presentat la nova equipació per aquesta temporada 2024/25. El club, que enguany complirà 125 anys, ha apostat per inspirar-se en els orígens i apostar per una samarreta bicolor, amb dues úniques franges blaugranes, i l’escut al centre. Ho ha fet emmirallant-se en el primer equipament de l’entitat l’any 1899. Una aposta diferent a la dels darrers anys.
Sota el lema ’Volem la pilota’, el club vol que el disseny evoqui “al llegat, la trajectòria i les arrels del Barça”. Més enllà de ser bicolor i dur l’escut al centre, la samarreta llueix el logo de Spotify a la part frontal, juntament amb el de Nike, així com la marca Ambilight TV a la màniga de l’equipació del masculí, i Bimbo a la del femení. A més, també segueix incorporant el logo d’UNHCR/ACNUR sota el número del dorsal.
El club ha llençat un vídeo promocional de la nova samarreta basat “en dos pilars que defineixen el Barça: l’estil de joc i la catalanitat.” En les imatges hi apareixen molts jugadors i jugadores actuals (Cubarsí, Lewandowski, Araujo, Pedri, Fermín, Gavi, Balde, Lamine i Raphinha; Vicky, Alexia, Aitana, Mapi, Engen i Rolfö), però també diversos jugadors històrics com Ronaldinho, Iniesta, Puyol, Gasol o Stòitxkov.
Les noves equipacions, per a totes les edats, ja es poden adquirir a les tendes oficials del club i online, així com a les tendes de Nike. Cal remarcar que les samarretes amb la versió del logo de Spotify renovat es podran adquirir a partir de la tardor, en la primera fase de llançament portaran el mateix logotip que apareixia a les equipacions la temporada passada.