El Barça i la Generalitat reforcen la col·laboració per promoure el turisme català
El FC Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme (ACT) han renovat la seva aliança per promoure Catalunya com a destinació turística internacional. Aquest acord, que s’estendrà durant les pròximes quatre temporades (2024-2028), reforça el compromís de les dues entitats en la difusió de l’atractiu turístic de la regió.
Aquesta col·laboració es traduirà en diverses accions de màrqueting i promoció, aprofitant la visibilitat global del FC Barcelona per donar a conèixer Catalunya com una destinació única que combina cultura, gastronomia, paisatges i esport. En aquest sentit, es duran a terme campanyes publicitàries i esdeveniments que tindran l’equip blaugrana com a ambaixador de la marca Catalunya.
Joan Laporta, president del FC Barcelona, ha destacat la importància d’aquest acord: “Aquesta aliança és fonamental per projectar Catalunya al món. Ens sentim orgullosos de contribuir al desenvolupament del turisme a la nostra terra i continuar essent un referent global. El Barça sempre ha estat un emblema de la nostra cultura i tradicions, i ara, més que mai, volem mostrar al món les meravelles de la nostra terra.”
També n’ha parlat Roger Torrent, conseller d’Empresa i Treball: “El Barça és més que un club que ens ajuda a projectar Catalunya, a projectar la identitat catalana al món. Transmet valors vinculats a una història d’èxits, al creixement del futbol femení, a esportistes de referència mundial i a sentiments. Volem que el Barça ens ajudi també a promoure un nou model turístic, d’impacte més positiu, més sostenible. Volem que ens ajudi a la transformació definida en el compromís nacional per un turisme responsable que hem impulsat des del govern de la Generalitat”.
Aquest acord inclou també la presència del FC Barcelona en les principals fires turístiques internacionals, on es realitzaran activitats promocionals conjuntes per captivar els visitants i professionals del sector. A més, s’integraran continguts digitals i audiovisuals en les plataformes del club per reforçar el missatge turístic.-