Barça

L’espai d’animació queda desert

Afició. El club prohibeix l’entrada als grups mentre no paguin les multes imposades pel seu comportament

Fora del ter­reny de joc, el par­tit va que­dar mar­cat per ser el pri­mer sense grada d’ani­mació a l’estadi Lluís Com­panys. El club va comu­ni­car al matí la decisió d’inha­bi­li­tar l’espai d’ani­mació sine die. El motiu, segons el Barça, “l’incom­pli­ment per part dels grups que for­men part d’aquesta grada de les obli­ga­ci­ons que tenen assu­mi­des amb el club”.

Con­cre­ta­ment, l’enti­tat asse­gura que l’acord sig­nat entre el club i els grups obli­gava a aquests a pagar l’import de les san­ci­ons impo­sa­des al club pel com­por­ta­ment a la gra­de­ria d’ani­mació, que són uns 20.000 euros. Durant la tem­po­rada pas­sada es van gene­rar fins a 14 expe­di­ents dis­ci­pli­na­ris per com­por­ta­ments con­tra­ris a la nor­ma­tiva en vigor a la zona d’ani­mació. El club ha recla­mat en els dar­rers mesos aquests diners als grups, donant-los fins a tres ter­mi­nis de paga­ment, el dar­rer dels quals va expi­rar la pas­sada mit­ja­nit de dilluns a dimarts sense cap res­posta ni solució.

A més, el club defensa que ja havia adver­tit els grups d’ani­mació que l’incom­pli­ment d’aquests acords supo­sa­ria tan­car inde­fi­ni­da­ment l’espai. Tot i això, el Barça des­taca que ha tras­lla­dat als grups que estan oberts trac­tar la situ­ació de l’espai, sem­pre que abans hagin regu­la­rit­zat les obli­ga­ci­ons.

La zona afec­tada és una part del gol nord que ocu­pen entre 500 i 600 per­so­nes habi­tu­al­ment. Almogàvers, Front 532, Nos­tra Ense­nya i Sup­por­ters Barça són els grups que la for­men, els quals espe­ra­ven poder reu­nir-se amb el club per saber exac­ta­ment quins són aquests expe­di­ents. Con­si­de­ren que el Barça “no hau­ria de cri­mi­na­lit­zar tot un col·lec­tiu per acci­ons indi­vi­du­als”. La situ­ació està enquis­tada i, per tant, el d’ahir no serà el dar­rer par­tit en el qual l’espai d’ani­mació quedi buit. El Barça no va comer­ci­a­lit­zar entra­des a la zona.

ZONA BUIDA

El club no comercialitza les entrades de l’espai per a altres aficionats

COMPTES PENDENTS

El club exigeix als grups uns 20.000 euros de multes imposades per La Lliga i la UEFA
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.