Barça

Denegada per segona vegada la cautelar per a Olmo i Pau Víctor

Barça. Nou revés judicial amb la resolució negativa del Jutjat de Primera Instància número 47 de Barcelona

El cas Olmo con­ti­nua col·lec­ci­o­nant bufe­ta­des. Més males notícies des de la Ciu­tat de la Justícia. Avui el Jut­jat de Pri­mera Instància número 47 de Bar­ce­lona ha dene­gat també la cau­te­lar per poder ins­criure el fut­bo­lista de Ter­rassa. Segon revés judi­cial que rep el Barça en només qua­tre dies de diferència. Diven­dres el Jut­jat Mer­can­til número 10 de Bar­ce­lona ja va dene­gar la cau­te­lar sol·lici­tada pel club i avui la reso­lució d’un segon jutge ha tor­nat a ser nega­tiva pels interes­sos blau­grana. Situ­ació idèntica per a Pau Víctor.

Després d’aquest segon revés, la via judi­cial queda ara sí del tot esgo­tada i el Barça haurà d’afer­rar-se a altres fórmu­les com la famosa venda del paquet de seients VIPS del futur Spo­tify Camp Nou. LaLiga ja té a les seves mans tota la infor­mació de l’ope­ració i el Barça està pen­dent que sigui vali­dada. Es tracta d’una ope­ració supe­rior als 100 mili­ons d’euros, que podria per­me­tre al Barça també tor­nar a la regla 1:1. Des del club eren pes­si­mis­tes i no con­fi­a­ven que pros­perés la via judi­cial. La solució ha d’arri­bar abans del 31 de desem­bre i al Barça se li acaba el temps.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)