Barça

Clàudia Pina impulsa el Barça cap a la final de la supercopa (3-0)

Supercopa. Un doblet de la futbolista de Montcada guia l’equip de Pere Romeu en la semifinal contra l’Atlético i Graham Hansen hi posa el llacet amb un tercer gol en el temps afegit

Clàudia Pina val una final. El Barça llui­tarà diu­menge per aixe­car la seva cin­quena super­copa –seria la quarta seguida– i el pri­mer tro­feu de l’era Pere Romeu. Espera rival. Hi haurà clàssic o final con­tra la Real Soci­e­dad.

El defen­sor del títol ha com­prat el bit­llet per a la final després de superar avui en la pri­mera semi­fi­nal l’Atlético de Madrid amb dos gols de Clàudia Pina. Doblet de la fut­bo­lista de Mont­cada per impul­sar el Barça. Ella ha estat la gran pro­ta­go­nista del par­tit. Dos grans gols. El pri­mer ha arri­bat al minut 43 amb un grandíssim xut que ha entrat per l’escaire de la por­te­ria defen­sada avui per Patri­cia Larqué davant l’absència de la por­tera titu­lar Lola Gallardo. Pina ha mar­xat bé de Gio Quei­roz, ha tro­bat espai per car­re­gar la cama i ha cla­vat la pilota lluny de l’abast d’una Patri­cia Larqué que fins ales­ho­res s’havia mos­trat molt sol­vent, com en una gran inter­venció en una acció als pri­mers cinc minuts de joc per evi­tar el gol d’Ewa Pajor.

Pina ha tor­nat a aparèixer en el minut 73 per sen­ten­ciar la semi­fi­nal amb un segon gol. Gran xut cre­uat, amb un gran gest tècnic per engan­xar la pilota a sobre­bot. 11 gols de Pina ja aquesta tem­po­rada i el seu segon doblet en aquesta tem­po­rada.

El ter­cer ha por­tat la firma de Gra­ham Han­sen, entrant des de la ban­queta. Kika Naza­reth li ha fet la pas­sada i la noru­ega ha defi­nit ras i amb encert per esta­blir el 3-0 defi­ni­tiu, el mateix resul­tat que el Barça li va endos­sar a l’Atlético en la lliga.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.