Un rival amb un calendari duríssim
Copa. L’Atlético, l’oponent del Barça demà en l’anada de semifinals del torneig i també competidor en la lliga, engegarà a l’estadi Lluís Companys un tram molt exigent i determinant
El Barça i l’Atlético, separats per només un punt en la lliga, que lidera el conjunt blaugrana empatat a punts amb el Real Madrid, es veuen demà les cares, a la copa però. Serà en l’anada de les semifinals de la competició, que es disputarà a l’estadi Lluís Companys (21.30 h), escenari on l’equip colchonero iniciarà un tram de calendari duríssim. En gairebé dues setmanes, l’equip que entrena Diego Pablo Simeone es veurà les cares amb el Barça dues vegades a la copa i també a la lliga; amb l’Athletic, el quart classificat a la lliga, a San Mamés, i amb el Real Madrid, també dos cops, en l’anada i la tornada dels vuitens de final de la Champions League.
Els madrilenys començaran aquest particular Tourmalet després d’imposar-se (0-3) dissabte al València i en un molt bon moment: dels últims 24 partits només n’han perdut un, havent-ne guanyat 20 (15 d’ells de manera consecutiva) i havent-ne empatat tres.
Tres duels en un mes
El Barça, doncs, es trobarà un rival a les portes d’un període extremament exigent i també determinant. I el proper mes s’hi enfrontarà fins a tres cops: primer, en l’esmentat primer assalt de demà en la copa; després en la lliga, en la 28a jornada, al Metropolitano, el 15 o el 16 de març (dia per confirmar), i, finalment, el 2 d’abril, per tancar, un altre cop al feu roig-i-blanc, l’eliminatòria de semifinals de copa.