Barça

“Traurem el millor equip possible”

“No hem decidit quantes rotacions farem, però en farem. Traurem el millor equip possible”, així de clar va ser Hansi Flick respecte a l’equip que sortirà a jugar aquest vespre contra l’Osasuna. Qui de ben segur no entrarà en la rotació és Szczesny, el gran protagonista del darrer partit al feu del Benfica amb les seves providencials aturades per mantenir viu el Barça. El tècnic alemany va lloar la seva figura. “Quan veus els jugadors i veus com han jugat abans, i també com ho fan en els entrenaments... tens un feeling. No soc l’únic que ho decideix. Parlem molt sobre els jugadors, les actuacions i sobre qui hem de posar. Szczesny ens va ajudar moltíssim contra el Benfica, és la seva tasca. Per a mi és el número u.”

Flick també va parlar d’un altre nom propi que va brillar a Lisboa, el de Pedri. “Veurem si descansa. És molt professional. Es recupera bé i s’entrena al nivell més alt. També ho podem veure al terreny de joc. Té un nivell increïble i ens dona molta fortalesa al mig del camp”, va explicar l’alemany, que es va mostrar optimista respecte del duel contra l’Osasuna. “El partit de Pamplona va ser diferent, vam fer molts canvis. Ara hi arribem amb un altre nivell, pel que fa al rendiment de l’equip. Tinc un enfocament positiu.” “Al vestidor hi ha molt bon ambient, és especial. Tothom té cura dels altres, i això m’encanta. Creuen en el pla i el projecte. Tot és més fàcil quan es guanya que quan es perd”, va afegir.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)