Barça

De Burgos Bengoetxea, l’àrbitre de l’Atlético-Barça

De Burgos Bengoetxea serà l’encarregat de xiular el partit de diumenge entre l’Atlético i el Barça (21h)

El basc ha xiulat Barça en 25 partits de lliga, dels quals el club blaugrana ha sortit vencedor en 22, és a dir, un 88%, amb només un empat i dues derrotes.

Les estadístiques també són favorables al conjunt madrileny, tot i que una mica menys contundents que les del Barça. Quan l’equip matalasser ha estat arbitrat pel col·legiat bilbaí, ha guanyat un 71% dels seus partits, amb un total de 22 victòries, a les quals s’han de sumar 7 empats i 2 derrotes.

També s’ha confirmat qui serà l’encarregat d’estar a la sala VAR per a aquest partit: Javier Iglesias Villanueva, àrbitre gallec de 41 anys, que actualment afronta la seva segona temporada a primera.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)