Barça
Kika Nazareth diu adeu a la temporada
La futbolista portuguesa té una ruptura del lligament lateral intern del turmell esquerre i passarà demà per la sala d’operacions
Males notícies per al Barça de Pere Romeu. Kika Nazareth té una ruptura del lligament lateral intern del turmell esquerre. La futbolista portuguesa passarà demà per la sala d’operacions i es perdrà amb total probabilitat el que resta de la temporada 2024/25.
Un cop se li hagi realitzat la intervenció quirúrgica, el club blaugrana facilitarà un nou comunicat mèdic en què especificarà el tractament a seguir i podrà definir amb més precisió el temps de baixa estimat.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.