Barça

Oficial: El Barça-Osasuna, el 27M

El Barça -Osa­suna, cor­res­po­nent a la jor­nada vint-i-set de lliga, ajor­nat per la sob­tada defunció del metge del pri­mer equip blau­grana Car­les Miñarro hores abans de la seva dis­puta, es jugarà el dijous 27 de març. Així ho ha deter­mi­nat el Comitè Naci­o­nal de Segona Instància de la Fede­ració Espa­nyola de Fut­bol (FEF), que ha deses­ti­mat els recur­sos de tots dos clubs con­tra aquesta data.

La data del dia 27 ja va ser deter­mi­nada pel Jutge Únic de Com­pe­ti­ci­ons Pro­fes­si­o­nals d’RFEF, José Alberto Peláez, fa una set­mana, després de des­car­tar l’opció plan­te­jada pels clubs perquè es jugués entre la penúltima i l’última jor­nada de lliga, però tant el Barça com l’Osa­suna van recórrer aquesta decisió.

D’aquesta manera, amb la dis­puta del par­tit el pro­per dijous, el Barça no podrà comp­tar ni amb Ronald Araujo ni amb Rap­hinha, que encara esta­ran amb l’Uru­guai i el Bra­sil, res­pec­ti­va­ment.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)