Barça

Pedri: “És complicat recuperar-se en menys de 72 hores”

“Cada vegada hi ha més partits i el calendari és més atapeït. És veritat que tampoc hi ha moltes dates on jugar-ho, però sempre es pot buscar una altra solució. Crec que, en posar tants partits, el futbol perd una mica el nivell d’intensitat i de joc”, ha explicat Pedri respecte a la polèmica decisió de fixar el Barça-Osasuna per dijous. El canari ha parlat en la presentació del llibre Pedri y la leyenda de las botas de oro, un conte infantil protagonitzat per ell. Tal com recull l’agència EFE, Pedri ha dit que només poden “acceptar i continuar jugant” en espera que “els qui tenen el poder decideixin canviar-ho”. El migcampista és un dels futbolistes amb més minuts. “Encara que sembli estrany, m’agrada jugar més que parar”, ha apuntat.

El Barça lluita per tots els títols. “És clar que sempre es parla (de la possibilitat de guanyar els tres títols), però encara queden molts partits. Ara estem en un moment en què es juga tot. Vénen els partits més bonics, els que a tothom li agrada jugar i els que cal seguir gaudint perquè els resultats es donin tan bé com sigui possible”, ha dit. Prefereix el triplet de títols que el de la Piloa d’Or amb Raphinha i Laime Yamal, a qui ha elogiat: “És un espectacle, tant per com regateja per com marca gols”. Sobre Iñigo, ha dit: “Crec que és una falta de respecte dir que un jugador està fingint per no anar. Qualsevol jugador vol anar a la selecció, és un somni per a qualsevol esportista. L’Iñigo és un professional tant dins com fora del camp”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció