Barça

Hansi Flick

Entrenador del FC Barcelona

“Volem millorar la imatge de Dortmund”

Hansi Flick va atendre, ahir, els mitjans de comunicació abans de la 32a jornada de lliga que el Barça disputa avui (16.15 h) al Lluís Companys contra el Celta de Claudio Giráldez. “És un equip valent en la fase de construcció, dirigit per un bon entrenador que s’ha format en les categories inferiors del club. Tenen una idea de joc ben clara i definida i despleguen un futbol atractiu. Serà una prova difícil”, va dir el tècnic, que va reiterar “l’orgull” que sent per la seva plantilla, que, tot i perdre a Dortmund (3-1), ha disputat fins a set partits entre totes les competicions en només 19 dies. “No vam fer un bon partit dimarts, i demà [per avui] volem millorar la imatge que vam oferir.”

D’altra banda, l’alemany va valorar l’emparellament amb l’Inter en les semifinals de la lliga de campions. “Aprecio molt el seu futbol. És un conjunt experimentat, ben organitzat, que defensa francament bé i tots els seus jugadors saben què han de fer. Simone Inzaghi ha fet una gran feina els últims anys. Serà una eliminatòria complicada”, va advertir Flick, que, prudent, no va confirmar si Balde, que es va fer una lesió al bíceps femoral de la cuixa esquerra en el triomf a Leganés (0-1), estaria disponible per a la final de la copa contra el Madrid, que es disputarà el dissabte 26 d’abril (22 h) a La Cartuja. “Haurem de veure com avança en el dia a dia. No estic segur de si estarà bé. Ja ho veurem. Hem d’esperar.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció