Barça

Lamine Yamal, suplent contra el Celta

L’onze inicial del Barça en el partit contra el Celta presentat una novetat destacada. És l’absència de Lamine Yamal, que comença el partit des de la banqueta. Hansi Flick aposat per Ferran Torres al davant, juntament amb Raphinha i Lewandowski.

L’onze el formenSzczesny; Kounde, Cubarsí, Iñigo, Gerard Martín; Frenkie de Jong, Pedri, Fermín; Ferran Torres, Raphinha i Lewandowski.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció