Barça

Balde pot reaparèixer en el clàssic

Novetat. El lateral esquerre es va reincorporar ahir als entrenaments amb el grup i, si no hi ha cap contratemps, rebrà l’alta mèdica abans del partit contra el Madrid de diumenge

El Barça va tor­nar ahir a la feina després d’una jor­nada de des­cans per pair la cruel eli­mi­nació de la Cham­pi­ons a mans de l’Inter. Els blau­grana van tor­nar amb les piles car­re­ga­des per pre­pa­rar el clàssic de diu­menge a Montjuïc, que pot ser defi­ni­tiu en la lluita per la lliga.

La gran nove­tat en la sessió que va diri­gir Hansi Flick va ser Ale­jan­dro Balde, que, després de tres set­ma­nes i mitja lesi­o­nat, es va rein­cor­po­rar al tre­ball de grup i, si no hi ha cap con­tra­temps, rebrà l’alta mèdica abans del clàssic. El late­ral esquerre es va lesi­o­nar a començaments d’abril al camp del Leganés i des d’ales­ho­res ha estat Gerard Martín qui ha ocu­pat la seva demar­cació. Balde s’haurà per­dut set par­tits, entre els quals la final de la copa i l’eli­mi­natòria con­tra l’Inter de Milà. Ara bé, arriba a temps per afron­tar el tram final i deci­siu de la com­pe­tició esta­tal. Casadó podria ser l’altra ale­gria. El mig­cam­pista ja fa uns dies que s’entrena amb el grup i, per tant, també podria rebre aviat l’alta mèdica.

Unes grans notícies, doncs, per a Hansi Flick, que també podrà comp­tar per al duel con­tra el Real Madrid amb Iñigo Martínez i Eric Gar­cia, dos juga­dors que van aca­bar tocats en ter­res ita­li­a­nes. Tots dos fut­bo­lis­tes s’han recu­pe­rat de les molèsties i apun­ten a la titu­la­ri­tat. Kounde con­ti­nua de baixa per lesió i el de Mar­to­rell pot jugar nova­ment al late­ral dret.

El gran objec­tiu dels blau­grana per a aquests tres dies és recu­pe­rar-se tant anímica­ment com física­ment. Els culers afron­ta­ran el clàssic amb els 120 minuts de Milà a les cames i el cop anímic que va supo­sar l’eli­mi­nació, men­tre que els de Carlo Ance­lotti hau­ran tin­gut tota la set­mana per pre­pa­rar el par­tit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)