Barça

La filosofia de club, ben viva

Barça. Fins a vuit futbolistes formats a la Masia van participar en la tornada de les semifinals de la Champions League a San Siro, on Flick va presentar un onze amb una mitjana de 25,3 anys

Mal­grat la dolo­rosa eli­mi­nació de la Cham­pi­ons Lea­gue i en espera de saber la reso­lució del títol de lliga, el Barça haurà vis­cut durant la 2024/25 una tem­po­rada de salut espor­tiva. Aquesta època de bons resul­tats i un joc atrac­tiu, valent i des­a­com­ple­xat ha coin­ci­dit, sense que això sigui cap coin­cidència, amb un moment en què la Masia ha tor­nat a nodrir de manera gene­rosa el pri­mer equip. És evi­dent que el talent que puja és més que vàlid, però cal reconèixer la con­fiança que ha dipo­si­tat Flick en el plan­ter. L’ale­many ha fet debu­tar nanos joves com Sergi Domínguez o Dani Rodríguez i ha apos­tat per gent de la casa com Casadó, Eric Gar­cia o Ber­nal.

La Masia al poder

Fins a vuit fut­bo­lis­tes amb pas­sat en les cate­go­ries infe­ri­ors van par­ti­ci­par en la tor­nada de les semi­fi­nals al Giu­seppe Meazza de San Siro: Cubarsí, Eric, Gerard Martín, Olmo i Lamine Yamal, que van ser titu­lars. Els tres res­tants van sor­tir des de la ban­queta: Fermín, Hèctor Fort i Gavi. A més, s’hi podria afe­gir Araújo i Pau Víctor, que també han mamat l’ADN blau­grana en les seves res­pec­ti­ves eta­pes al filial.

D’altra banda, cal des­ta­car que l’ali­ne­ació que va pre­sen­tar l’extècnic del Bayern i amb què l’equip es va jugar l’accés a la final de la màxima com­pe­tició con­ti­nen­tal tenia una mit­jana de només 25,3 anys, una xifra lleu­ge­ra­ment per sobre dels 24,7, que és la de la plan­ti­lla sen­cera, la més jove de pri­mera divisió. La de l’onze de l’Inter va ser de 29,8.

8+2?

Araújo i Pau Víctor també han mamat l’ADN blaugrana al filial del club culer

LA MÉS JOVE

24,7
anys.
És la mitjana d’edat del Barça de Hansi Flick, que té la plantilla més jove de primera divisió.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)