WNBA

Bàsquet

WNBA

Adéu al factor pista

WNBA. Les Sparks s'avancen en la final contra les Lynx d'Anna Cruz amb un bàsquet quan faltava un segon per al final

Sor­presa de les gros­ses en el pri­mer par­tit de la final de la WNBA. Les Sparks van assal­tar el Tar­get Cen­ter per recu­pe­rar el fac­tor pista que tenien les Lynx –Anna Cruz, amb molèsties al sacre, va jugar vuit minuts– gràcies a un bàsquet amb record de Lliga Feme­nina 2015/16, quan fal­tava un segon per al final. Amb empat a 76, la pis­sarra de Brian Agler va fun­ci­o­nar. Dos blo­que­jos d'Ogwu­mike, pri­mer per a Chel­sea Gray i després perquè rebés Toli­ver. Però la màgica exju­ga­dora de l'Spar City­lift Girona es va ori­en­tar cap a la dreta, va tren­car Augus­tus i va assis­tir Alana Beard –exju­ga­dora de l'Ave­nida–, que, des de la can­to­nada i davant la des­es­pe­ració de Maya Moore –que havia empa­tat a 76 amb un eslàlom marca de la casa–, cla­vava un tir de sis metres, pun­te­jat, però net. No era l'opció més espe­rada per les Lynx. Una pilota inte­rior per a Ogwu­mike (8/9 tirs) i Parker (4/9) i un tir obert de Toli­ver (5/11 de camp) eren més orto­do­xes, però jus­ta­ment per això el tir alli­be­rat estava a la can­to­nada i a les mans d'una espe­ci­a­lista defen­siva com Beard (1/4 tirs fins aquell moment). Moore (18 punts, tots en la segona mei­tat) va des­ban­car Diana Tau­rasi com a màxima ano­ta­dora en les finals.

LYNX 76 (0) SPARKS 78 (1)

MINNESOTA LYNX: Moore (18), Brunson (8), Fowles (18), Augustus (6) i Whalen (18); Montgomery, Perkins (6), Howard (2), Cruz i McCarville. 31/57 de 2, 0/4 de 3, 14/16 tirs lliures, 32 rebots (13 Fowles) i 17 assistències (6 Whalen). LOS ANGELES SPARKS: Carson (2), Ogwumike (19), Parker (14), Beard (4) i Toliver (19); Gray (12) i Lavender (8). 25/48 de 2, 3/12 de 3 (2 Toliver i 1 Parker), 19/24 tirs lliures, 24 rebots (9 Ogwumike i Parker) i 15 assist. (4 Gray). PARCIALS: 18-21, 18-13 (36-34), 24-22 (60-56), 16-22 (76-78).
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.