FCBQ

Repartits els títols gironins de 3×3

Bàsquet. El campionat territorial va reunir 85 equips de sis categories, a Bescanó

Bescanó va tornar a ser escenari ahir d'una nova edició del campionat de Girona de 3×3. En total, hi van prendre part 85 equips repartits en sis categories diferents. En nois, títol per al Marians Team (amb jugadors del Farners), en cadet; l'equip francès de Les Coursiers va ser el campió en infantil i el Tet's Team, en preinfantil. En noies, el combinat Un, Dos, Tres, de Cassà de la Selva, va ser el campió en cadet; en infantil, va guanyar l'UniGEiEG 3 i en preinfantil, l'Uni Girona blanc.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció