NBA

bàsquet

nba

Marc Gasol enyora Conley

NBA. El de Sant Boi fa dobles figures, però el seu company fa un balanç de 2/12 en tirs. Els Cavs protagonitzen una remuntada èpica de 21 punts per vèncer al Madison

El Madi­son Square Gar­den va viure una de les remun­ta­des més increïbles d’aquest curs. Quan fal­ta­ven dos minuts per al final del ter­cer quart, els Knicks tenien con­tra les cor­des els Cavs, als quals domi­na­ven de 23 punts. Però els de Jeff Hor­na­cek van viure de pri­mera mà la resur­recció d’un equip mort. Van ser lide­rats pri­mer per Kor­ver, que només havia ano­tat dos punts –en va sumar 19 en el dar­rer quart–, i després, en els minuts calents, per un LeBron James (23 punts, 9 rebots i 12 assistències) que va acon­se­guir el tri­ple per avançar els seus (97-100). Els Knicks esta­ven men­tal­ment tan enfon­sats que en els dar­rers 15 segons i encara amb tot obert (109-112) van veure com se’ls esca­pa­ven dos rebots defen­sius deter­mi­nants. Els Cavs con­ti­nuen fora de posi­ci­ons de play-off i els Knicks de Por­zin­gis (20 punts i 7 rebots), amb una der­rota menys. L’anècdota del par­tit va ser que al matí del dia del par­tit, quan van aca­bar la sessió d’entre­na­ment al Madi­son Square Gar­den, els juga­dors van tor­nar a l’hotel en metro, cosa gens habi­tual.

Marc Gasol, tot i fer dobles figu­res (16 punts, 10 rebots i 6 assistències) va pun­xar a la pista dels Bucks de Gian­nis Ante­tokounmpo (27, 9 rebots i 7 assistències). El pivot de Sant Boi va estar massa sol, perquè Con­ley va aca­bar amb 2/12 tirs de pista. Els Bla­zers no van donar opció als Nug­gets, els Sixers van tom­bar els Clip­pers amb par­tidàs d’Embiid (32+16) fent insu­fi­ci­ents els 31+7+6 de Lou Willi­ams. I els cam­pi­ons War­ri­ors no van fallar con­tra els Magic amb Durant, Green, Thomp­son i Livings­ton arri­bant o superant els 15 punts. Curry no va jugar. Baze­more va errar el tir en el dar­rer segon per vèncer els Peli­cans, els Lakers va vèncer els Suns d’un Booker (36) massa sol amb un gran Clark­son (25) i els Wizards van abu­sar dels Kings sense que les seves estre­lles hagues­sin de des­ta­car massa.

La jor­nada

Wizards - Kings

110 - 92

Knicks - Cavs

101 - 104

Bucks - Grizz­lies

110 - 103

Peli­cans - Hawks

106 - 105

Suns - Lakers

93 - 100

Jazz - TWol­ves

98 - 109

Bla­zers - Nug­gets

99 - 82

War­ri­ors - Magic

110 - 100

Clip­pers - Sixers

105 - 109

Ricky fa el pitjor partit contra els TWolves

El base del Masnou i els seus Jazz no van tenir senzillament el dia i els TWolves van dominar des del salt inicial als de Salt Lake City a casa seva. La sortida del matx ha marcat la resta perquè han encaixat un parcial de 3-15 que ja ha arrossegat tota la resta del matx. Ricky ha anotat els primers tres punts i ha acabat amb tres fent una sèrie d’1/7 en tirs de camp i només 2 assistències. El seu recanvi als TWolves, Jeff Teague, va acabar amb 22 punts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.