FEB

Salt i Quart, obligats a guanyar.

El CB Salt i el CB Quart Germans Cruz afronten avui la 22a jornada de lliga EBA amb la necessitat de sumar després de moltes setmanes sense conèixer la victòria. Tots dos, en posició de promoció de permanència, necessiten la victòria per trencar la mala ratxa. Els saltencs, penúltims, reben a les 18.45 hores a casa l’Ilerdauto Nissan Pardinyes Lleida, segon classificat, mentre que els de Carles Ribot s’enfronten a Quart al Vive El Masnou Basquetbol a les set de la tarda, en la que serà la reedició de la darrera final de la Lliga Catalana.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció