ACB

El MoraBanc renova Shurna i tanca la plantilla

Bàsquet / Lliga Endesa. Renova el pivot que ve de fer 6,7 punts de mitjana

L’aler pivot del MoraBanc (2,04 m, 1990) ha renovat per una temporada i d’aquesta manera tanca la plantilla andorrana al costat de Colom, Albicy, Luz, Jelinek, Upshaw, vitali, Ennis, Walker, Whittington, Stevic i Diagné. Shurna va fer l’últim curs unes mitjanes de 6,7 punts, 3,1 rebots i 6,1 de valoració. El director esportiu del MoraBanc, Francesc Solana, explica per què han renovat Shurna: “Dins les possibilitats que ens oferia el mercat era el jugador ideal per completar el nostre joc interior.” Shurna, que va generar dubtes a l’inici del curs, va convèncer en la segona volta: “La temporada passada vam acabar molt contents del seu rendiment perquè va ser una peça important, sobretot en la segona volta.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció