FCBQ

El MoraBanc intentarà estrenar el seu palmarès

Semifinal. Es va desfer d’un Divina Joventut desencertat en el triple (4/21) i amb massa baixes interiors (Todorovic, Miller i Birgander)

morabanc 83 joventut 75

MORABANC ANDORRA:Albicy (8), Walker (18), Jelinek (4), Upshaw (6), Diagné (10) -cinc inicial-, Luz (2), Stevic (2), Shurna (13), Colom (3), Ennis (6) i Vitlali (11). 18/30 de 2. 9/26 (3 Shurna, 3 Walker, 2 Vitali i 1 Colom). 20/26 lliures. 28 rebots (7 Diangé). 16 assistències (6 Albicy) i 85 de valoració (19 Diagné).DIVINA JOVENTUT:Laprovittola (11), Ventura (5), Nogués (10), Morgan (8), Bieshaar (4) -cinc inicial-, Dawson (13), López-Arostegui (2), Mathias (11), Zagars (5) i Parra (6). 21/40 de 2. 4/21 triples (1 MOrgan, 1 Laprovvittola, 1 Nogués i 1 Mathias). 21/26 lliures. 30 rebots (6 Nogués). 11 assistències (6 Laprovittola) i 66 de valoració (14 Nogués).PARCIALS:23-17, 15-20 (38-37); 27-19 (65-56) i 18-19 (83-75).

El Mora­Banc Andorra es va clas­si­fi­car per a la final de la Lliga Cata­lana i inten­tarà aixe­car per pri­mer cop aquest tro­feu. La Penya, per la seva banda, va mos­trar una gran imatge tot i les bai­xes de tres pivots com Bir­gan­der, Todo­ro­vic i Miller, que van obli­gar Car­les Duran a jugar molts minuts amb Mor­gan i Nogués de pivots. Cal des­ta­car el paper dels joves Zagars i Parra, que van tor­nar a tenir minuts jun­ta­ment amb Bies­haar.

El matx va estar mar­cat per un inici igua­lat amb Nogués com a pro­ta­go­nista ines­pe­rat amb 7 punts (12-12). El Mora­Banc, però, va tro­bar en Walker la seva amenaça exte­rior amb dos tri­ples. A ell s’hi va sumar Shurna amb dos més i la diferència es va dis­pa­rar (27-17) després d’un par­cial de 12-0. Els verd-i-negres, des de la defensa, es van tor­nar a posar dins el matx (34-33) amb un 7-0 amb grans minuts de Ven­tura. En el des­cans, tot obert (37-36).

En el segon temps els d’Ibon Navarro van aug­men­tar la inten­si­tat fins a aga­far una màxima renda d’11 punts (67-56) amb un encer­tat Vitali. Curi­o­sa­ment, però, tot i les bai­xes inte­ri­ors el pro­blema de la Penya va ser el des­en­cert exte­rior (4/21 tri­ples). En el tram final es va igua­lar el matx però els andor­rans sem­pre van tenir el par­tit con­tro­lat.

LA FRASE

Hem fet bona feina, però hem de recuperar els pivots per seguir creixent
Carles Duran
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.