FCBQ

Per un lloc en la final

Lliga Catalana Femenina. El Cadí la Seu i l’Snatt’s Sant Adrià s’enfrontaran avui en la semifinal a Santa Coloma de Queralt (19.30 h)

Aca­bat el mun­dial femení, enge­guen motors les com­pe­ti­ci­ons de clubs. La pri­mera a fer-ho és la Lliga Cata­lana Feme­nina, que avui defi­nirà la seva final. Com a campió vigent, l’Spar City­lift Girona ja hi està clas­si­fi­cat i, a més, aquest any hi actuarà com a amfi­trió. El títol es deci­dirà a Fon­ta­jau diu­menge.

L’altra plaça se la juga­ran els altres dos equips de Lliga Feme­nina, el Cadí la Seu i l’Snatt’s Sant Adrià. El duel d’aquesta tarda se cele­brarà a la loca­li­tat tar­ra­go­nina de Santa Coloma de Que­ralt (19.30 h), i serà ofert per Esport 3 en directe. El com­bi­nat de la Seu d’Urgell, que no podrà dis­po­sar de Ric­hards, bus­carà la seva novena final con­se­cu­tiva. Per la seva part, les liles aspi­ren a la pri­mera en tot just la seva segona par­ti­ci­pació. Glòria Estopà, que s’estrena a la ban­queta, tindrà la baixa de Mònica Lázaro, amb molèsties.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.