FCBQ

Res a fer a l’Estació del Nord

Bàsquet

roser 70 sol gironès 54

CÀMPING BIANYA ROSER:Hijos (2), Palau (3), Blanco. Gavaldà (8), Tubert (8) –cinc inicia–; Sulleva (16), Daniel Roure (5), Verano (5), Rodríguez (2), Antoni Roure (10) i Antonio (11). 20/38 de dos, 6/20 triples (2 Gavaldà i Antoni Roure i 1 Daniel Roure i Verano) i 12/16 tirs lliures i 15 faltes.SOL GIRONÈS BISBAL BÀSQUET:Soler, Mateu (5), Poch (12), Barrassa (10), Hopewell (16) –cinc inicial–; Castillo (2), Òdena (4), Frau (2), Jurado, Castelló i Curtó (3). 19/46 de dos, 3/19 triples (Poch, Barrassa i Curtó), 7/15 tirs lliures i 19 faltes.PARCIALS:23-15, 18-10 (41-25), 15-17 (56-42) i 14-12 (70-54).COMENTARI:Derrota del conjunt bisbalenc a Barcelona contra un rival que s’escapa, ara, dels de Joan Ferrer i se situa tercer amb dues victòries més que la Bisbal. Els de l’Estació del Nord van obrir forat entre el final del primer quart i l’inici del segon i la manca d’encert en el tir dels visitants va impedir que la millora defensiva en el tercer quart permetés baixar de la barrera psicològica.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció