FEB

El GEiEG Uni començarà la lliga a Mataró

Bàsquet. La lliga femenina 2 té tres grups de 14 amb la primera volta fins Nadal

El GEiEG Uni començarà la lliga feme­nina 2 el pri­mer cap de set­mana del mes d’octu­bre a la pista de la UE Mataró, un cop sor­te­jats els calen­da­ris dels tres grups de catorze en què s’estruc­tura aquest curs la cate­go­ria.

Les gru­pis­tes tin­dran com a pri­mer rival a casa el Vila­de­cans, l’amfi­trió de la fase en què van pujar fa poc més d’un any i que torna a la cate­go­ria.

La pri­mera volta s’acaba el 19 de desem­bre abans de Nadal i, la segona, comença el dia de Reis amb una segona jor­nada el 9 de gener.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)