Eurocopa

La Penya no falla (84-77) i es jugarà ser primer contra el Bourg

Els verd-i-negres han superat un Unics Kazan molt dur amb Neno Dimitrijevic com a líder (23 punts)

El Joven­tut es jugarà el pròxim 30 de desem­bre al Palau Olímpic con­tra el Bourg poder aca­bar pri­mers de grup. Els verd-i-negres defen­sa­ran set punts que van acon­se­guir en el tri­omf a França. Avui ha superat a l’Unics Kazan (84-77), amb vuit nord-ame­ri­cans: Wol­ters, White, Canaan, Holland, The­o­dore, Brown, Smith -lesi­o­nat- i Mor­gan-, en un par­tit duris­sim i amb Dimi­tri­je­vic com a refe­rent (23 punts).

El matx ha arren­cat amb un Unics física­ment molt dur difi­cul­tant el joc ofen­siu de la Penya (8-11). Ha hagut d’entrar a pista un Neno Dimi­tri­je­vic tocat per la mà de Déu. El mace­doni ha fet un reci­tal amb 17 punts i la Penya ha aga­fat un màxim avan­tatge d’11 punts (42-31). Però l’Unics ha apro­fi­tat una baixa d’inten­si­tat de la Penya per endos­sar un 2-11 per tan­car el pri­mer temps amb tot obert (44-42).

Al segon temps la Penya ha arri­bat a aga­far de nou 10 punts de renda (64-54) però els rus­sos s’han tor­nat a posar dins el matx (64-61). S’ha arri­bat a un final de màxima igual­tat on Dimi­tri­je­vic, López-Aros­te­gui i sobre­tot la bona defensa i inten­si­tat defen­siva ha aca­bat de decan­tar la balança.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)